Laten we even doen alsof we elkaar net ontmoeten in een hip koffietentje.
Beide bestellen we een koffie, zo een met allemaal nog hippere ingrediënten. We kletsen wat over onze dagelijkse bezigheden, drinken onze koffie en vervolgens deel jij wat er aan de hand is
- Je wilt Human Design integreren in je werkwijze en inzetten als tool, want HALLO, hoe waardevol is dat!? Je weet dat dit de impact en transformatie bij je klanten gaat vergroten.
- Ook gaat het jouw manier van werken nog persoonlijker, effectiever en efficiënter maken.
- Maar je hebt geen idee waar je moet beginnen en wordt vooral overweldigd door alle informatie
- Uren ben je het hele internet aan het afzoeken, alle blogs die je kan vinden lees je, geen podcast is je onbekend en ieder boek heb je in de kast staan.
- Toch kan je geen zinnig woord delen over iemands design en en loop je vast wanneer iemand vragen stelt.
- Je voelt je nog geen expert en hebt niet het vertrouwen in jezelf om het in te kunnen zetten als tool of om readings te kunnen geven
- Om het allemaal nog erger te maken, vergelijk je jezelf constant met anderen die Human Design wel al integreren in hun werkwijze